verhuisbericht - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu verhuisbericht - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

verhuisbericht

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

06 Maart 2014 | Nederland, Odijk

Hallo Allemaal,

Het is weer tijd. Nog net voordat de bomen echt in bloei staan, gaan wij weer even kijken bij de buren of het gras daar al groen is en of het water echt helder is.

Het doel van deze reis: Eerst even lekker rond hobbelen in Bangkok. En daarna door naar enkele mooie locaties rondom de Andaman zee.

Uiteraard zullen wij ook dit keer weer ons best doen om jullie te voorzien van leuke verhalen en jaloersmakende foto's. Omdat het plaatsen van foto's niet meer gratis kan (je bent Hollander of niet...) : gaan we verkassen...Hierbij ons nieuwe adres.

We hebben jullie (als alles goed is gegaan) ook mee verhuisd. Of je het leuk vind of niet...

Als het goed is ontvang je ook van deze nieuwe blog automatisch updates. Krijg je (nog) geen updates en wil je dat wel, dan kan je je aanmelden via het tabblad "blog".

Afmelden doen we niet aan... ;-)

Veel leesplezier en tot snel.

Groetjes,

Daan en Jo