Home sweet home - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

30 April 2012 | Indonesië, Bali

Home sweet home!
Het bericht is wat laat, maar niet vergeten.

De laatste dagen Bali, Sanur om precies te zijn, zijn voorbij gevlogen. Naast het bezoek aan de Tanah Lot hebben we niet veel meer ondernomen dan heerlijk chillen bij de villa en aan het strand.

Heerlijk gesnorkeld en genoten van het prachtige weer. En dan is het toch echt weer tijd om naar huis te gaan. We vliegen in 3 uur van Bali naar Kuala Lumpur en dan in 12 uur naar Amsterdam.
Afgezien van de maaltijden maken we van de vlucht weinig mee en hebben we heerlijk geslapen. De aankomst op Schiphol begint goed: een prachtige zonsopkomst en we zijn nog op tijd ook!
De piloot heeft ons al geïnformeerd dat het erg koud is in NL en inderdaad er is nachtvorst geweest. Brr…

We springen in de trein naar huis, om vervolgens onze koffers thuis neer te zetten en gelijk maar weer aan het werk te gaan. Je kan het beste gelijk maar in ritme proberen te komen zeggen ze, dus dan ook maar gelijk weer aan het werk!
Maar met in ons achterhoofd de herinneringen aan het prachtige Maleisië met zijn drukke hoofdstad, de prachtige theeplantages, het immense regenwoud (met heel veel enge insecten), het prachtige eiland Langkawi, maar vooral de smeltkroes van culturen. Het kan echt een land waar vele culturen heel gemoedelijk met elkaar samenleven.

En uiteraard de prachtige herinneringen aan Bali en aan Gili! Kortom een reis die voor ons voorbij is gevlogen!

We hebben ervan genoten! En wij willen jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes, mailtjes en welkom thuis kaartjes!

Wij gaan weer op zoek naar een volgende bestemming! Gelukkig blijft er nog heel veel over om te bezoeken en te beleven.

En hopelijk tot snel!