Dubai here we come (again) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Dubai here we come (again) - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Dubai here we come (again)

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

07 November 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag vertrekken we na het vroege ontbijt richting het vliegveld in Muscat. We leveren onze huurauto in en om 10.30 uur gaan we al weer de lucht in richting Dubai. Klein hapje en drankje verder en we landen al weer. Gelukkig een korte vlucht, want we hadden we idee dat de schoonmaker achter de knuppel zat. Het opstijgen en de landing gingen niet heel subtiel. We kwamen met een behoorlijke klap neer….. er stond geen “L” bij de achterzijde.. van het vliegtuig, maar deze piloot kan nog wel wat extra vlieglessen gebruiken. Afijn, we leven nog!

De controle bij de douane ging (in tegenstelling tot de vorige keer) heel erg vlotjes. Nog geen 5 minuten en we zijn er doorheen!
We pakken een taxi en rijden naar ons laatste hotel.

Dit hotel zit aan het strand en aan de boulevard (beter bekend als “The walk”). Het is een zeer luxe hotel waar we ongelooflijk netjes worden ontvangen. Helaas is de kamer nog niet gereed en besluiten we eerst even lekker koffie te gaan drinken. De kamer is pas om 15.30 uur klaar, maar als we eenmaal binnen zijn, maakt dat een hoop goed! Wat een mooie suite! Alles wat je je maar kan wensen is er! Je kan vanuit bad TV kijken met surroundsound. En we kijken uit op zee! Hier houden we het wel een paar dagen uit!

We gaan lekker naar het strand toe. Het water is lekker warm en vanuit de zee zien we de zonsondergang. We besluiten nog even naar de Dubai mall te gaan om onze kaartjes voor Burj Khalifa op te halen (hoogste gebouw ter wereld). We hebben deze kaartjes via internet besteld en moeten met Identiteitsbewijs worden opgehaald. We eten gelijk wat in de mall en gaan terug naar het hotel om te gaan slapen in de heerlijk zachte bedden (in plaats van de meeste bedden die zo hard zijn als beton).

• 12 November 2012 - 19:46

Lucy:

Wat een geweldige reis.!! En nu weer terug in Dubai. Lekker genieten van jullie verblijf daar. En hopelijk helder weer,wanneer jullie naar boven gaan van Burj Khalifa.!! Ook dezer dagen met de monorail naar Atlantic.?? Probeer ook het hotel binnen te komen , zeg dat je graag koffie wil drinken daar. Het is mij
    (ons) toen gelukt 2010. Schitterende hal.! En natuurlijk even lekker decadent daar koffie gedronken. Lieve mensen nog een mooie tijd daar en een veilige goede reis terug.!! groetjes Jan en Lucy.♥