Romantiek op de malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Romantiek op de malediven - Reisverslag uit Malé, Malediven van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Romantiek op de malediven

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

16 April 2013 | Malediven, Malé

Vandaag hebben we besloten om een bootduik te gaan doen met 2 duiken. Wel zo efficiënt! We moet om 8.30 uur al bij de duikschool zijn. Jo is gelukkig al weer wat opgeknapt en haar koorts is gezakt. Het is te hopen dat haar oor nu ook meewerkt. We laten de duikinstructeur weten dat Jo problemen heeft met klaren en als het niet lukt dat ze terug naar de boot gaat en dat Daan wel verder gaat duiken. Hij krijgt dan automatisch de duikinstructeur als Buddy. Wonder boven wonder gaat het klaren goed en dat betekent dat we gezellig samen kunnen duiken.

's Middags besluiten we om nog even te gaan snorkelen bij ons huisrif. We maken alleen een beginnersfoutje. Er staat een stroming waardoor we heel gemakkelijk en snel een heel eind komen, maar met duiken wordt je aan het einde opgepikt door de boot en met snorkelen dus niet..... We moeten het hele eind tegen de stroming in terug! Pfff!!

Vanavond hebben we een sunsetcruise. We vertrekken om 18.15 uur met de boot om de zonsondergang te zien. Als we de haven uitvaren komen we heel veel dolfijnen tegen die met ons mee zwemmen en zelfs rondspringen.Geweldig mooie beesten om te zien! We vergeten bijna waar we voor gekomen zijn..... We krijgen een mooie zonsondergang te zien, romantischer kan niet!

• 21 April 2013 - 22:52

Steef & Es:

Gaaf hoor om te lezen.
    Gelukkig Jo dat je weer opgeknapt bent.
    Lekker genieten van de omgeving en elkaar.
    Tot later

• 22 April 2013 - 09:17

Cindy S:

Wow, wat is het daar mooi hè?! Leuk om jullie avonturen te lezen!!! Geniet nog lekker!

• 22 April 2013 - 09:17

Cindy S:

• 22 April 2013 - 12:59

Tamara:

Je kunt echt merken dat jullie het zwaar hebben. Al dat mooie weer, de vissen en samen lekker romantische tochten maken. Blijf er lekker van genieten en vergeet niet een leuk
    overzicht van jullie mooiste foto's voor de thuisblijvers te maken.
    Groetjes, Tamara

• 22 April 2013 - 14:24

Janke En Wim:

Hallo daar, wat klinkt het weer fantastisch. Je hebt zo zin om daar ook naar toe te gaan (behalve het duiken dan). Heerlijk dat jullie zo genieten en fijn dat Jolanda weer wat op knapt. Bijf genieten!!!!
    Lies Pa en Ma