Eindbestemming: Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Eindbestemming: Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Eindbestemming: Hikkaduwa

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

26 April 2013 | Sri Lanka, Hikkaduwa

Vandaag onze allerlaatste reisdag....met als eindbestemming: Hikkaduwa! Het is nog een behoorlijk eind rijden en dus besluiten we om vandaag al om 8.00 uur te vertrekken.

We stoppen onderweg bij een groente en fruitstalletje waar we verse kokosmelk uit een kokosnoot drinken (ja, met een rietje) en wat fruit voor onderweg kopen. Als we eindelijk de kust bereiken maken we een stop voor een lekker bak koffie bij een gaaf strandtentje. Hier hangen foto's aan de muur van de verwoesting van de Tsunamie. Lucien vertelt een aantal verhalen waar we tranen van in ons ogen krijgen.

De rit duurt lang en omdat we graag zo snel mogelijk naar het resort willen, besluiten we bij een lokale bakker te stoppen om daar verse broodjes te halen en die tijdens de rit op te eten in plaats van uitgebreid te gaan lunchen.

We komen om 15.00 uur aan bij het resort in Hikkaduwa (Chaaya Tranz). Een mooi resort en de kamer is weer van alle luxe voorzien! Hier komen we de laatste dagen wel door! We zeggen Lucien tot ziens (we zien hem de 29e weer). We springen in onze badkleding en nog geen 10 minuten later liggen we in het water! Bijkomen van alles wat we de afgelopen 2 weken hebben meegemaakt!

• 01 Mei 2013 - 08:15

Glen:

Zo ! Dat waren nog eens intensieve avonturen! Mooi hoor. Nu is het lekker rustig bijkomen. Leuk om allemaal te lezen.

• 01 Mei 2013 - 22:47

Petra:

Lekker luieren!!
    Ook ik heb de afgelopen weken heel wat kokosmelk met een rietje op, heerlijk en ook de zachte kokos vond ik lekker.
    Maar dan op de andere helft van de aardbol van jullie vandaan, Aruba!!

• 01 Mei 2013 - 22:58

Erica:

Bedankt weer voor de leuke verhalen. Wat hebben jullie weer een hoop gezien. Geniet nog even en ik kan niet wachten tot het volgende avontuur! Groetjes Erica