Hekkensluiter Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Hekkensluiter Hikkaduwa - Reisverslag uit Hikkaduwa, Sri Lanka van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Hekkensluiter Hikkaduwa

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

27 Mei 2013 | Sri Lanka, Hikkaduwa

We genieten de komende drie dagen van zon, zee en strand. Lekker bijkomen en eindelijk tijd om een boek te lezen. Tot nu toe hebben we hier geen rust voor gevonden.

Hikkaduwa is een kleine toeristische plaats met leuke eettentjes aan het strand. We hadden het idee om ook in Hikkaduwa ook nog een kijkje te nemen onder water, maar eigenlijk hebben we daar te weinig tijd voor. Daarbij zou het zo in het niet vallen bij de Malediven, dat we daar toch maar vanaf gezien hebben.
Dus verplicht relaxen en lekker eten en drinken, je kunt je vakantie op een minder prettige manier afsluiten...

Ter afsluiting nog een aantal wist u dat-jes:
- Daan verliefd is geworden op de tuktuk en hij bijna zijn Mini er voor wilde inruilen?
- Het verkeer zo gevaarlijk is, dat afgelopen woensdag er 60 verkeersdoden zijn gevallen...
- Wij tijdens de rit naar het vliegveld bijna 3 keer een frontale botsing met een bus hbeben gehad en dus deze rit niet snel zullen vergeten?
- dat we in onze hotelkamer in Hikkaduwa een enorme Kakkerlak tegen het lijf zijn gelopen? (en Daan deze heldhaftig naar een andere wereld heeft geholpen)
- dat we in heel Sri Lanka maar 1 Mac Donalds hebben gezien? Maar dat ze daar wel Mac Rice verkopen?
- Dat Jo nog steeds niet ten huwelijk is gevraagd, ondanks een bezoek aan de Malediven?

We hebben weer een prachtige reis gemaakt met 2 duidelijke hoogtepunten; de Malediven en de Adams Peak.

We willen iedereen nogmaals bedanken voor de leuke reacties en mailtjes op onze verslagen! Het wordt nu echt weer tijd om aan het werk te gaan tussen het reizen door!

Tot de volgende!

Groetjes,
Daan & Jo

• 02 Mei 2013 - 09:52

Theo En Inge:

wij zijn blij dat jullie weer heelhuids thuis zijn, ik weet nog wel een tuk-tuk te staan daan!
    wij vonden de zonsopgang op de adams peak ook wel een goed moment , zo romantisch
    liefs pa en ma