Spanning en zin... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Spanning en zin... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Spanning en zin...

Door: daanenjo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

11 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Nou, heel even nog....en dan is het zo ver. Echt ver! 11 uur vliegen en dan wel naar de US of A!

Nu de laatste spulletjes inpakken, steeds vaker kijken we om ons heen...hebben we echt alles in de koffers?

Site bijwerken, lijstje afvinken...de spanning begint te komen...of is het gewoon ZIN.Dat zal het wel zijn. Zin in avontuur, want voor het eerst staat er bijna niets vast.
De vluchten en het eerste hotel....de rest komt nog wel.

Als ik dit schrijf loopt de spanning weer wat verder op...is het wel handig om niets te boeken? De zin neemt het gelukkig weer over! Tuurlijk wel. Gaan met Jo en Daan.

Wij gaan er een super reis van maken. Hopelijk genieten jullie van onze verslagen. Wij hebben er zin in...of...is het gewoon de spanning?

Groetjes
Jo en Daan

• 12 April 2011 - 00:28

Petra En Roger:

Daan en Jo, fantastisch dat jullie op vakantie gaan naar dat prachtige land. Jullie treden in onze voetsporen, zij het bijna 16 jaar later maar wel dezelfde route. Geniet er van; deze reis maak je maar 1 x van je leven. geniet van elk moment, neem veel foto's maar sla vooral veel op in je geheugen. groeten, Petra en Roger

• 12 April 2011 - 12:30

Steef En Es:

Hé Jo en Daan,

Geniet van deze super reis en van elkaar. We volgen jullie op de voet. We gaan als het ware mee, maar dan op afstand. Haha :-). Een goede reis gewenst en doe voorzichtig.

Liefs Steef, Es, Quinten en Xavier

• 14 April 2011 - 14:33

Petra Z:

Ik weet wat je vergeten bent mee te nemen in je koffer!!!!!!! MIJ.
    Zie maar hoe het loopt en geniet vooral!! Ik kijk al uit naar jullie berichten.
    Petra en Gé