Time to go home - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu Time to go home - Reisverslag uit Odijk, Nederland van Daan en Jo - WaarBenJij.nu

Time to go home

Door: Daan en Jo

Blijf op de hoogte en volg Daan en Jo

12 November 2013 | Nederland, Odijk

Vandaag is helaas de laatste dag van de vakantie aangebroken. We gaan heerlijk rustig ontbijten en om 11.00 uur hebben we nog de massage ingepland. Daan kon het niet laten om nog een keer op zoek te gaan naar een fles. En je gelooft het of niet, hij vindt er weer 1 (met een beetje hulp van de tuinman)! Eenmaal bij de receptie blijkt dat hij een golfclinic van 30 minuten heeft gewonnen! Hopelijk kan dat vanmiddag nog, want we gaan vandaag naar huis, maar uiteraard willen we er ook wel voor terugkomen ;-)

Om 11.00 uur krijgen we een heerlijke massage! Echt top! We worden goed losgemaakt. Jammer dat die 30 minuten zo snel voorbij zijn! Om 12.00 uur gaat Daan de golfclinic doen en na een half uur mag hij zichzelf de nieuwe Tiger Woods noemen.

We genieten nog van een heerlijke ijskoffie van onze favoriete baristo en vermaken ons de rest van de dag nog aan heerlijk aan zee. Het weer begint aan het einde van de middag helemaal te betrekken. Tijd om nog even lekker te douchen en om 17.00 uur staat de taxi klaar om ons op te halen en naar het vliegveld te rijden. In verband met de drukte op de weg, worden we ruim op tijd opgehaald, ruim 4 uur van te voren. Maar het zonnetje schijnt inmiddels ook niet meer, dus voor ons geen probleem om te gaan.

Het is inderdaad druk op de weg, maar we komen ruim op tijd bij de luchthaven aan.
De vlucht naar Parijs duurt ruim 12 uur. Maar gelukkig gaan we de nacht in en dus kunnen we lekker (dat is misschien wat optimistisch) slapen. Na een zeer uitgebreide maaltijd, slapen we allebei een gat in de vluchttijd. We kunnen na 8 uur slapen in een vliegtuigstoel wel weer een massage gebruiken…..Als we wakker worden staat het ontbijt al weer klaar en duurt de vlucht slechts nog een uurtje.

Als we in Parijs aankomen hebben we een korte overstaptijd van slechts 1,5 uur. Tijd voor een bakkie koffie en hup het vliegtuig weer in. Na een vlucht van 50 minuten staan we weer op Nederlandse bodem.

Het is hier dik 25 graden kouder, brrr! Back to reality!

Het was weer een ontzettend gave (huwelijks)reis! We hebben er echt weer van genoten. Veel gelachen en wij zijn ontzettend verwend en we hebben leuke mensen leren kennen Kortom een reis waar we met veel plezier weer op terug kunnen kijken!

Hartelijk dank voor jullie leuke reacties en we hopen dat jullie net zo van onze verhalen hebben genoten als wij van onze vakantie!

• 15 November 2013 - 09:26

Inge En Theo:

fijn dat jullie weer gezond thuis zijn gekomen, en zo'n leuke vakantie hebben gehad.
    jullie bedankt voor de heerlijke reisverslagen, het was alsof we met jullie op reis waren (zo kom je nog eens ergens)
    groetjes pa en ma